piątek, 17 listopada 2017

Miejsca praktyk handlowców



Cześć! Jestem Asia. Pracuję w sklepie, który nazywa się 71. W pracy zajmuję sie głównie metkowaniem oraz sortowaniem ubrań i przygotowaniem ich do sprzedaży. Bardzo lubię moje miejsce pracy oraz wszystkich pracowników i szefa.




Nazywam się Dominik. Swoje praktyki odbywam w sklepie obuwniczym Polaris scarpe & co. W mojej pracy panuje miła i życzliwa atmosfera, a moja szefowa jest zawsze uśmiechnięta i pomocna.



Cześć!  Nazywamy się Agnieszka i Wojtek. Pracujemy w L' Emiliana sklepie z porcelaną, biżuterią i wieloma innymi. Do pracy dojeżdżamy autobusem. Zajmujemy się przygotowaniem towarów do sprzedaży, pakowaniem, dokonujemy kontroli jakościowej i ilościowej towarów. Nasze szefowe są bardzo miłe. Lubimy nasze miejsce pracy.



Hej, jestem Natalia i pracuje w sklepie odzieżowy „ASTOLFI” w Rimini. Moja szefowa jest bardzo miłą osobą. W pracy zajmuję się rozkładaniem towaru, metkowaniem oraz obsługą klientów. Jestem bardzo zadowolona z miejsca moich praktyk!



Nazywam się Patryk. Pracuje w Astolfi, sklepie z odzieżą męską. Do miejsca pracy dojeżdżam autobusem. W pracy zajmuje się rozpakowywaniem, układaniem i pakowaniem towaru, ale również sprzedażą i kontrolowaniem towarów. Mój szef jest bardzo przyjazny i pomocny. Bardzo lubię swoją pracę.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz